01.01.2021.

2020

Radni naslov: 15.  tradicionalne rezime protekle godine Gospodnje u brojkama.

Oficijalni  naslov:  Anno domini 2020. Godina COVID19

Podnaslov: Ja godine tobejarabi.

Broj kg: Sjedi kuci i kila 10 visak-

Broj djece: Jedno.

Broj kucnih ljubimaca: Jedna fina starija dama labradorka. Oko kuce stara raja. Jezevi, lisice, vjeverice, zecevi, tude macke i ostaa raja.

Broj domova: 3. Dva u Helsinkiju i jedan u Sanskom Mostu.

Posjete ljekaru: 3

Posjeta zubaru: 0

Broj covid19 testova; 2 negativna

Posjeta frizerki:  6

Posjeta kozmeticaru: 2

Posjeta masazeru: 1

Posjeta muzeju:  5. Fotografiska Talinna, Nacionalni muzje Beograd. Amos Rex Helsinki.

Posjeta teatru: 4 . Nekoiliko online. Ulazak sa maskama i distancom me ispametio.

Broj koncerata; Sve online.

Posjeta policijskoj stanici: Pocetkom godine nekoliko.

Uspjesnost na poslovnom planu:  Bolje nego sto sam ocekivala

Broj radnih mjesta: 2. Smanjila sam.

Broj zanimanja: Student sluzbeno. Ostalo: medicinska sestra, prevoditeljka/tumac, umjetnica, politicarka.

Broj na ziro-racunima: Pozitivna nula

Broj dionica: Par dionica, tu i tamo.

Broj dobrih investicija: Investirala sam u nekretnine.

Broj molbi upucenih Bogu:  Zahvalna sam dragom Bogu sto jesmo svi zdravo i na sigurnom.

Broj grijehova i pokajanja: S obzirom na kolicinu grijeha kojeg napavih u ocima nekih vjernika, ne vjerujem da cu do raja stici.

Broj humanitarnih djela: Pomogla sam jednoj porodici da casno ukopa svoju sestru u Finskoj dok su oni ”zatvoreni! u Spaniji.

Broj novi mrzitelja mene:  Ne brojim. Bice da je ovo jedina brojka koja je u konstantom porastu.

Broj posjeta tudjoj zemlji (osim BiH i Finske): 13. Srbija, Estonija, Latvija, Livenija, Poljska, Slovacka, Ceska, Austrija, Madarska, Hrvatska, Katar, Indonezija, Kipar.

Mjesto koje me ocaralo: Kipar. Sreca imati jutarnju setnju kraj mora.

Broj dana kada sam zbunila nekoga:  Jabuka divljaka.

Broj dana kada sam bila bar malo ponosna na sebe:  Ponosna sam na sebe jer sam imala hrabrosti da budem u prvoj liniji u ovom zdravstvenom ratu.

Najbolji prijatelji: Moje Janje i moj sin.

Ljubavni status: Janje i ja.  Neka malo ie mene u ljubavnom statutu.

Ljudi koji su me ostavili bez daha: Moja draga tetka Tanija.

Broj ostvareni ciljeva: Nista nije bilo kako sam zaislila ali sve je proslo u najboljem redu. Zao mi ljudi.

Zapazanja:

Poslije kise uvijek dode sunce.

Ukratko prosla godina:

Januar cu pamtiti po  istrazi za organizvoani kriminal i lutanjima po sjevernoj Finskoj, prevodima papira i jednoj divnoj saradnji sa ljudima iz Srbije. U februaru sam vec bila na specijalnom sudu u Begoradu. Druzenja sa inspektorima iz Srbije, Svedske i Norvese. Ucvrscanje odnosa. Prijateljstvo koje se pamti.

U martu je zapoceo sanitarni rat, a toga nisamo ni bili svjestni. Proljece u Helsiniju je meni uvijek mirisalo na ljubav. Nisam obracala paznju.

Za svoj rodendan u aprilu sam plakala. Nije bilo izlaska u rastoran, sampanjca. Bile su ruze. Zute, po mojoj zelji.

Prvi maj sa bijelom kapom iz studentskih dana samo proveli kuci. Meni najdrazi pranzik prode tek tako. Radila sam od kuce prevodenje. Studirala. A onda, odlucila da se kao pravi ratnik da stanem na prvu liniju odbrane kao medicinska sestra. Tu i dan danas stojim. Casni ljudi i ne mogu drukcije da zive nego da budu prvi i brane ljude od loseg.

Juni me odveo do jednog divnog malog vinograda u Estonji. Obisla sam ostrva, sanjarila juli. Eh, tek smo u juli putovali. Sjecam se prlaska granice BiH, zaljepljenog fazana na nasem autu i mojih suza sto imam tu zemlju. Bili smo 6 sedmica na onom jestu sto se zove dom. I da, konacno imam kuhunju u stanu. Crvenu. Sami planirali, sami uradili. Neum sam vidjea dva puta, jedva preko Svitave sigoh. Upoznah novi dio domovine koji poce cijeniti u roku odmah.

Bio je vec august kad sam se vratila u Finsku. Direkt na linju fronta. Kardiologija.  Medicinska sestra. Nismo putovali u septempru ali smo zato imali renoviraje saune i kupatila, te malog toaleta u prizemlju. Nikad zavrsiti. U oktobru sam otkrila Kipar.  Dva puta mi je otkazan put za Kipar. Eto, desilo se da sam upravo ove godine otisla tamo. Divno mjesto, divi ljudi. Zanimljiva istorija, nimalo dosadna sadasnjost. Zadnja dva mjeseca radim, studiram i sjedim u kuci. Ponude za posao su frcale. Izabrala sam.

Sretna sam. Tu srecu zelim svima vama. Onako da ste mi zivi i zdravi, veseli i uspjesni.

Sretno u Novoj godini!

O MENI
Svakodnevno se razum i srce posvadjaju u meni.
Imam 1544754562 opasnih i dobrih misli na dan,
zilijun prijatelja, a opet nikad rame za plakanje. Nemam buran zivot al' nemam ni dosadan.
Ne uklapam se u plitke svjetske seme. Ne pratim statistike jer njihovi kriteriji za bolji zivot nisu moji. I bez njih se smatram uspjesnom,sretnom i zivom. Zivim...onako, ultra bosanski. Za svoje puste ideje, za cudesa mog zivljenja sto se guzvaju, za moj kofer sjecanja ne ocekujem strucnu procjenu, lektoriranje, pohvale nacije ili sluzbeni uspjeh.
Sve to neka se samo zapise dok je pamcenje frisko.
Ovo je zivotopis pisan iskljucivo za mene ali svako ko zeli je dobrodošao da procita i ostavi komentar!
Hvala na posjeti!

PREKO MUTNE VODE DO SLOBODE
2021

JANUAR

MOJA ŽELJA
Nema ih. Naučila sam lekciju. Pazi šta želiš moglo bi se i ostvariti. Jer sa ostvarnom željom valja se nositi.

KONTAKT
FEJSBUK MAHALA

Nijedan dio ovog bloga ne smije se umnozavati, fotokopirati, niti na bilo koji nacin reproducirati i slicno bez autorovog odobrenja. Salim se, samo vi grabite, kupite. Bice mi drago.