2018 u brojkama

Radni naslov: 14.  tradicionalne rezime protekle godine Gospodnje u brojkama.
Oficijalni  naslov: Pa-pa Stara!
Podnaslov: Godina prekratnica.

Broj kg: Sluzbeno sam debela!
Broj djece: Jedno.
Broj kucnih ljubimaca: U kuci nijednog. Oko kuce hodaju jezevi, lisice, vjeverice, zecevi, tude macke.
Broj domova: Helsinki je moj dom.
Posjete ljekaru: Previse.
Posjeta zubaru: Jedan godisnji pregled.
Posjeta frizerki:  5
Posjeta kozmeticaru: 2
Posjeta masazeru: 7
Posjeta muzeju:  Neda posjecujem, nego sam pocela i da radim u muzeju.

Posjeta teatru:
12 puta. Najbolja predstava: Moja macka Jugoslavija.
Posjeta policijskoj stanici:  Opis mog posla je takav da sam najmanje tri mjeseca provela u policiskoj stanici i zatvoru. Svaki put kad izadem iz zatvora, ja shvatim vrijednost slobode.
Prisustovanje sudjenu: 7. Raznolikom poslu
Uspjesnost na poslovnom planu:
Broj radnih mjesta: Imam jedno radno mjesto. Radim za 4 firme.
Broj zanimanja: 4. Medicinska sestra, prevoditeljka/tumac, umjetnica, politicarka.
Broj na ziro-racunima: Minus kao na sjeveru Finske zimi.
Broj dionica: Neku vrstu dionickog fonda jos imam.
Broj dobrih investicija: Investirala sam u svoje zdravlje, racuna li se to?!
Broj molbi upucenih Bogu:  Molitva mi vraca nadu u bolje sutra. Da,
Broj grijehova i pokajanja: S obzirom na kolicinu grijeha kojeg napavih u ocima nekih vjernika, ne vjerujem da cu do raja stici.
Broj humanitarnih djela: Najbolje utroseni novac, vrijeme i aktivinosti su one kojima pomazem izbjeglice.
Broj novi mrzitelja mene: Broj nacista i fasista koji me mrze rapidno raste ali ja drukcije ne znam nego da se borim protiv tog zla.

Broj posjeta tudjoj zemlji (osim BiH i Finske): 12. Estonija, Svedska,  Latvija, Litvija, Poljska, Madaraska, Slovacka, Češka, Njemacka, Hrvatska, Spanija, Italija, Vatikan, Francuska, Monako.
Mjesto koje me ocaralo: Nizza. Nekako me posjetilo na neka davna vremena kad sam gledala filmove koji su snimljeni u tom gradu.

Broj dana kada sam zbunila nekoga: Vise od 100, a manje od 200 dana. Nastojim da se ponasam kao jedna normalna odrasla osoba ali mi tesko uspjeva da ne zbunim ljude oko sebe.
Broj dana kada sam bila bar malo ponosna na sebe: Ponosim se na sebe jer i poslije dijagnoze tumora, nisam postala ogorcena. Nisam pala. Ponosna sam jer su  mi i dalje noge cvrsto na zemlji i dalje sam zahvalna za zivot koji zivim.
Broj barikada u mojoj glavi: Nikako ne mogu da shvatim da ljude kojima uspjeh nekog iz njihove nacije znaci poraz.

Najbolji prijatelji: Moj sin. Nema nista bolje do onog kvalitetnog razgovora sa svojim djetetom.. Nema mi nista bolje na ovom svijetu do njegove podrske.

Ljubavni status: Opet sam sama. Tako je mozda najbolje.
Ljudi koji su me ostavili bez daha: Moj brat i moja rodbina, moji prijatelji koji su me podrzali ove teske godine.  
Broj ostvareni ciljeva: Zivot nas nekad tako presjece da imamo samo jednu zelju. Ta zelja je da prezivimo i ozdravimo.
Zapazanja:
Na popravnom sam ispitu iz lekcije slusati svoj instikt i srce. Znate ono moje sto ponavljam godinama. "Zivite svoj zivot kao da vam je svaki dan posljednji jer stvarno ne znate kad vam je posljednji i sta vas ceka iza ugla. Ako ste mladi ne znaci da ste besmrtni. Ako ste zdravi ne znaci da cete to sutra viti i da ce vam pomoci neko cijepo iz proslosti. Ako ste ambiciozni i zivite zivot brzinom svijestlosti, zaustavite malo, provjerite kocnice, stavite kacigu na glavu, okrenite se i pogledajte imate li nekog ko ce vas drzati za ruku kad krene niz brdo. Ako ne znate zaustaviti, znajte kraj ce doci prije vremena, prije kraja puta, prije ravnice i uzitka. Zivite zivot u skladu sa svojim potrebama, a ne potrebama mahale. Ako docekate starost, najvise cete pozaliti sto ste zivjeli zivot koji je neko drugi scenirao, sto se niste usudili biti svoji. Smrt ljudi koji su zivjeli tudi zivot je nesto najstrasnije i zaolsnije sto su moje oci gledale." Eh, to, taj ispit jos nisam polozila. 

Ukratko prosla godina:  U ovoj godini je bilo uspjeha, veselja i smijeha ali na kraju godine sam dozivjela toliki pad da ce mi trebati cijela sljedeca godina da se oporavim. U toj mojoj tragediji, pozitivno je bilo to sto sam se vratila nekom svom izvoru postojanja. Opet sam svoja..

Bilo, proslo je, idemo dalje…

 

Od srca puno zdravlja, mira i uspjeha  u 2019-oj vam zelim!

Vasa Maya BosanSka

mayabosanska
Zivim na sarafu globusa. Svakodnevno se razum i srce posvadjaju u meni. Imam 1544754562 opasnih i dobrih misli na dan, zilijun prijatelja, a opet nikad rame za plakanje. Nemam buran zivot al' nemam ni dosadan.

13 komentara

Komentariši