11.11.11

Smiri se iznutra, ne moras selit’ da se smiris.  – HH

Na danasnji dan 1918 je zavrsen Prvi svijetski rat.
Vrijeme  je da i ja sklopim mir i ponovo pripadam.
Godinama sam potiskivala u sebi osjecaj pripadnosti.
Bilokome, bilocemu.
Nemojte me svojatati, znala sam reci glasno.

Nesto se promjenilo u meni ove jeseni.
Helsinki u mojim ocima ima nove boje. Ne mogu ga se nagledati.
Svaka ulica, svaki cosak, svaki izlog mi je drag.
Bio mi je i prije mio ali ne na ovakav nacin.
Gledam ga kao svoj rodjeni grad tog ranog proljeca.
U zraku su se osjecale opasne promjene, a ja kao da sam htjela jos jednom da kazem da ga volim. Znali smo svi negdje duboko u sebi da je rastanak na pomolu.

Sad imam opet taj osjecaj da ce se nesto veliko desiti u gradu koji mi je pruzio dom, onda kad vise nisam bila pozeljna nigdje na svijetu.
Grad koji mi je dao sve, a nikad nije trazio nista. Osjecam njegovo bitisanje i plasim se. On, grad, me navodi da raspakujem svoje prasljive i umorne od bjezanja kofere. Predajem se.
Necu se seliti. Ne, iz ovog grada.

Mozda je taj cudni osjecaj znak da ponovo imam svoj mir i da pripadam.
Neka bude.
Ova moja prica u ovom gradu mora imati sretan kraj.
 

Slike; Helsinki s mora i Trg Senata

mayabosanska
Zivim na sarafu globusa. Svakodnevno se razum i srce posvadjaju u meni. Imam 1544754562 opasnih i dobrih misli na dan, zilijun prijatelja, a opet nikad rame za plakanje. Nemam buran zivot al' nemam ni dosadan.

6 komentara

Komentariši