21.6.2012



Ima li ljepseg nacina podsjetiti se na svjetlost i ljubavi majke od onog kad prisustujete rodjenju jednog ljudskog mladunceta?! 
Naposljetku, ima li ista mocnije na ovoj zemlji i jace od te ljubavi?!
Mojoj mami je danas rodjendan. 65 godina. Sve sto imam da kazem jeste;
Mama, volim te!

Jurim kroz grad samo da prisustujem tom svecanom dogadjaju. Pozvana sam. Rekla sam biti tu. Nisam stigla na vrijeme. Momak je pozurio da dodje na ovaj svijet. Kasnila sam pola sata. Tri puta sam obisla bolnicu, a nikako da joj nadjem ulaz. Kao da nikad do sada nisam prije bila tu.
Zbunjena sam od radosti.
 Moji prijatelji imaju zdravog i pravog sina.
To maleno stvorenje je preslatko i predivno.
Zelim mu svu srecu ovog svijeta.

mayabosanska
Zivim na sarafu globusa. Svakodnevno se razum i srce posvadjaju u meni. Imam 1544754562 opasnih i dobrih misli na dan, zilijun prijatelja, a opet nikad rame za plakanje. Nemam buran zivot al' nemam ni dosadan.

4 komentara

Komentariši