2016

Radni naslov: 12.  (slovima; dvanaeste) tradicionalne rezime protekle godine Gospodnje u brojkama.
Oficijalni  naslov: Pa-pa 2016!
Podnaslov: Kasnim sa obracunom sa samom sobom.

Broj kg: Sluzbeno sam debela!
Broj djece: Jedan. Punoljetan momak.
Broj kucnih ljubimaca: U kuci nijednog. Oko kuce hodaju jezevi, lisice, vjeverice, zecevi.

Broj domova: Helsinki ostaje sluzbeno broj 1. Broj ostalih adresa  je 3. Gradacac, Sanski Most, Prijedor.
Posjete ljekaru: 4. Vertigo. Godine cine svoje.
Posjeta zubaru: 2.
Posjeta frizerki: 6. Od toga 2 puta kod Azre u Gradaccu.
Posjeta kozmeticaru: 2.
Posjeta masazeru: 7. Tri puta u Alaniji.
Posjeta muzeju: 7. Iz ugla kulture, postala sam lijena.Mozda sam se zbog toga i udebljala?!

Posjeta teatru:
Dovoljno dosta puta. Ove godine sam imala samo dvije predstavu. Mala uloga u bosanskoj grupi me bas obradovala.
Posjeta policijskoj stanici: Ne znam tacan broj posjeta policijskoj stanici i zatovrima. Konacno, to je posalo i moje radno mjesto. Centralna kriminalisticka policija, odsjek Balkan. Ja sam tu prevoditeljka i tumac kulturoloskih razlika.
Prisustovanje sudjenu: 10!
Uspjesnost na poslovnom planu: Proglasena za najbolju medicinsku sestru za 2016-u u Finskoj! Moglo bi se reci da je uspjesno…
Broj radnih mjesta: Imam jedno radno mjesto kao stalno, ostalih  7 i ne racunam.
Broj novih zanimanja: 1. Ja sam prosle godine usla u lokalnu politiku. Opstinski izbori su na proljece.
Broj na ziro-racunima: Ne smijem ni pogledati.
Broj dionica: Kupila sam na pocetku godine dionice, znam da su porastu!
Broj dobrih investicija: Investirala sam u svoju staru kucicu u Helsinkiju.

Broj molbi upucenih Bogu:  Ima. Prije svega, zahvalna sam na onome sto mi pruza.
Broj grijehova i pokajanja: Ko radi taj i grijesi. Izvinite ako sam vas uvrijedila.
Broj humanitarnih djela: Najbolje utroseni novac je onaj kojim sam pomogla jednu samohranu majku da ostane sa svojim sinom.
Broj novi mrzitelja mene: Ima. Onog trena kad sam proglasena za najbolju medicinsku sestru dobila sam nekoliko prijetnji i omalozavanja. Tuzno je to da su te prijetnje od zena iz Bosne.

Broj posjeta tudjoj zemlji (osim BiH i Finske): 12. Estonija, Latvija, Litvija, Poljska, Madaraska, Slovacka, Češka, Njemacka, Hrvatska, Spanija, Italija, Turska.(Nisam bila u Svedskoj.)

Mjesto koje me ocaralo: Berlin. K'o ptica Feniks, iz pepela se dize..

 
Broj dana kada sam zbunila nekoga:356. Najbolje mi je bilo kad je na ispitivanju inspektor pitao osumljicevog da li je gledao sinoc tv. Na njegov potvrdan odgovor, ja sam morala da pitam da li je gledao emisiju o meni. Inspektor se toliko zbunio da je sutao jedan tren, pa je dodao da sam ja jedna posebna osoba.
Broj dana kada sam bila bar malo ponosna na sebe: Ponosim se na sebe jer su mi i dalje noge cvrsto na zemlji i ostala sam smirena i pored svih uvreda i gluposti koji su mi pojedini pokusali srvirati.
Broj barikada u mojoj glavi: Nikako ne mogu da shvatim da ljude kojima uspjeh nekog iz njihove nacije znaci poraz.

Najbolji prijatelji: Broj jedan Zrcalo. Svako bi trebao makar jednom sedmicno pitati kamo idem i ko sam to ja. Moje dijete. Eiju iz Helsinkija, Tanja iz Sarajeva i jedna blogerka iz Zagreba.

Ljubavni status: Zauzeto. Osjecam se voljeno.
Ljudi koji su me ostavili bez daha: 100 godisnjakinja Vieno. Ne pitajte me kako sam dozivjela 100 godina, ja sam samo zivjela. -kaze ona i veselo hoda.  
Broj ostvareni ciljeva: Imala sam jedan cilj. To je da putujem po slobodnoj Europi. Ilspunila mi se ta zelja. Jos uvijek je mirno, jos uvijek mozemo putovati.

Zapazanja:

Od malih nogu su me ucili da kad koristm sve iz arsenala: ljubaznosti, tacnosti, strpljivosti, profesionalnosti, odgovornosti, iskrenosti, odanosti i vijernosti, onda mogu ocekivati na suprotnoj strani pozitivnu reakciju kao i pozitivan razultat zajednicke podjele na putu meduljudskih odnosa.
Moj mozak koji razumije i razgovara matematicki se slozio s tim ucenjem jer ako nekoga bombardujete plusevima, nemoguce je dobiti minus kao rezultat.
U matamatici je to nemoguce, ali u stvarnom zivotu je to itekako moguce. Morala sam pokazati zube. Nema milosti u ovom ljudozderskom vremenu. Oprez nije dovoljan za prezivjeti.

Ukratko prosla godina:  Jedna mocna i uspjesna godina za mene. Najvaznije od svega je da smo bili zdravi i nismo imali vecih nesreca.

 

Od srca puno zdravlja, mira i uspjeha  u 2017-oj vam zelim!

Vasa Maya BosanSka

mayabosanska
Zivim na sarafu globusa. Svakodnevno se razum i srce posvadjaju u meni. Imam 1544754562 opasnih i dobrih misli na dan, zilijun prijatelja, a opet nikad rame za plakanje. Nemam buran zivot al' nemam ni dosadan.

9 komentara

Komentariši