U urbanoj sahari života

...elektronska biljeznica jedne ultra Bosanke, dvije-tri o tome kako se ne uklapa u plitke svjetske šeme...

31.12.2015.

2015

Radni naslov: 11.  (slovima; jedanaest) tradicionalne rezime protekle godine Gospodnje u brojkama.
Oficijalni  naslov: Berba 2015
Podnaslov: Jednom godisnje je dobro pogledati unatrag.

Broj kg: Nema promjena u zadnju godinu dana.
Broj djece: Junior jedan jedini. (17. godina, nosi broj kopacke 44½. Pohada privatnu umjetnicku gimnaziju, zaraduje svoj novac i dobro suta fudbalsku loptu.)
Broj kucnih ljubimaca: U kuci nijednog. Oko kuce hodaju jezevi, lisice, vjeverice, zecevi...

Broj domova: Helsinki ostaje sluzbeno broj 1. Broj ostalih adresa  je 3.
Posjete ljekaru: 5. Zbog povrede ruke, imala sam i svoje prvo magnetsko snimanje. Ispostavilo se da sam zdrava kao dren,
Posjeta zubaru: 1, regularni pregled.
Posjeta frizerki: 6. Prvi put u zivotu sam sisala kosu u Sarajevu.
Posjeta kozmeticaru: 2, neke stvari sam naucila da radim sama.
Posjeta masazeru: 7.
Posjeta muzeju: 12. Tradicija, svaki mjesec u muzej.

Posjeta teatru:
Dovoljno dosta puta. Preskacem sve ponude za glumu do daljnjeg, svida mi se biti u publici.
Posjeta policijskoj stanici: 6 i 3 puta u zatvoru. Ja i dalje vodim miran i ustalozen zivot.
Prisustovanje sudjenu: Dva puta. Dosta!
Uspjesnost na poslovnom planu: Kucnuti u drvo. Mashallah!
Broj radnih mjesta: radim za 7 firme. Neka, jos malo...
Broj novih zanimanja: 1. Nase malo kucno vijece me izabralo da budem glavna za kucni pozar.
Broj na ziro-racunima: Uprkos ekonomskoj krizi, odrzavam se u pozitivnom stanju.
Broj dionica: Ne pitajte!
Broj dobrin investicija: Zdravlje! Zdravlje! Zdravlje!

Broj molbi upucenih Bogu: Dragi Boze...konekcija je slaba...
Broj grijehova i pokajanja: Ljudi cesto zaborave da je Bog milostiv. On ce oprostiti onome koji vjeruje.
Broj humanitarni djela: Bila sam sebicna ali obecavam da cu se popraviti.
Broj novi mrzitelja mene: Ima ih. Oprosite, pustili su me u promet i nisu vas upozorili.

Broj posjeta tudjoj zemlji (osim BiH i Finske): 10+. Estonija, Svedska, Latvija, Litvija, Madaraska, Slovacka, Austrija, Hrvatska, Spanija vise puta.
Iznanadila me Slovacka ljepotom.

Mjesto koje me ocaralo: Saulkasti, Latvija. Via Baltica me oborila s nogu opet.

Broj dana kada sam zbunila nekoga: Ponajvise sam zbunila sebe jer pristanem na slusam razne gluposti.
Broj dana kada sam bila bar malo ponosna na sebe: 356 m2, prezivjela sam toliki teret na ovim malim ramenima da su dani bili na kvadrat. Ali znate kako kazu, ono sto te ne ubije, to te nauci pameti.
Broj barikada u mojoj glavi: Ne volim siromastvo. Naivne ljude koji jos uvijek vjeruju da je sve istina sto mediji objave.

Najbolji prijatelji: Ogledalo. Moje dijete. Jedna Tanja iz Sarajeva i jedna blogerka iz Zagreba.
Ljubavni status: Zauzeti smo.
Ljudi koji su me ostavili bez daha: Moj brat.
Broj ostvareni ciljeva: Jedini cilj mi je bio da prezivim tragediju koja je zadesila nasu porodicu i nadem snage kako da nastavim dalje. Mogla bih reci da sam uspjela. Promjenilo me sve ovo.

Zapazanja:
Ponavljam jedno te isto dvije godine sebi, pa evo da zapisem jos jednom; zivite svoj zivot kao da vam je svaki dan posljednji jer stvarno ne znate kad vam je posljednji. Ako ste mladi ne znaci da ste besmrtni. Ako ste zdravi ne znaci da cete to sutra biti i da ce vam pomoci neko od cijepiva iz proslosti. Ako ste ambiciozni i zivite zivot brzinom svijetlosti, zaustavite malo, provjerite kocnice, stavite kacigu na glavu, okrenite se i pogledajte imate li nekog ko ce vas drzati za ruku kad krene niz brdo. Ako ne znate zaustaviti, znajte kraj ce doci prije vremena, prije kraja puta, prije ravnice i uzitka. Zivite zivot u skladu sa svojim potrebama, a ne potrebama mahale. Ako docekate starost, najvise cete pozaliti sto ste zivjeli zivot koji je neko drugi scenirao, sto se niste usudili biti svoji. Smrt ljudi koji su zivjeli tudi zivot je nCijela se godina svela na borbu esto najstrasnije i zaolsnije sto su moje oci gledale. Pomirite se sa sobom i zivite svoj zivot i garantujem vam uspjeh i ljubav.

Ukratko prosla godina:  Na pocetku godine moja mama je preselila na Ahiret. Zivot bez nje je bio nekako nemoguce zamisliti. Veljaca me je zatekla u teskom stanju, otkazala sam put za Cipar. Sjecam se sjedila sam kraj prozora i gledala kako suncane zrake tope snijeg i nisam osjecala nikakvu potrebu za hranom ili picem. Mart me vratio na posao.Poceo je svakodnevni zivot ali sve je bilo nazor. Krajem aprila bila sam na putovanju. Prvo nekoliko dana u Zagrebu pa onda putovanje kroz Bosnu sa jednom blogerkom. Tih sam dana shvatila da zivot zaista ide dalje. U maju sam imala neke spa-trenutke i odmore jer sam upravo bila prezvijela cetnicke verbalne prijetnje i pokusaj fizickog napada. Ljeto sam provela u bosanskim selima, kraj rijeke Sane, onda i u gradu od Zmaja. Ljepse i bolje mi nije ni trebalo. Ozdravih. Jesen me zatekla u borbi protiv rasizma i u pomaganja izbjeglicama iz Sirije i Iraka. Radila sam i malu reportazu o svom zivotu i svojoj profesiji u sklopu emisije na drzavnoj televiziji koja govori o zdravlju. Uspjesno obavljen posao. Cijeli oktobar i novembar sam dobivala pohvale i zahale. U novembru sam se vratila i u nocni zivot. Decembar mi bi lijep jer sam bila dio projekta na onom svom ostrvu. Glumila sam risa, a mislila sam biti vuk. Najbolje glumim tog usamljenog vuka.

Planovi za iducu godinu: Putovanje po mirnoj Europi.

Od srca puno zdravlja, mira i uspjeha  u 2016-oj vam zelim!

Vasa Maya BosanSka

20212223242526
2728293031

O MENI
Svakodnevno se razum i srce posvadjaju u meni.
Imam 1544754562 opasnih i dobrih misli na dan,
zilijun prijatelja, a opet nikad rame za plakanje. Nemam buran zivot al' nemam ni dosadan.
Ne uklapam se u plitke svjetske seme. Ne pratim statistike jer njihovi kriteriji za bolji zivot nisu moji. I bez njih se smatram uspjesnom,sretnom i zivom. Zivim...onako, ultra bosanski. Za svoje puste ideje, za cudesa mog zivljenja sto se guzvaju, za moj kofer sjecanja ne ocekujem strucnu procjenu, lektoriranje, pohvale nacije ili sluzbeni uspjeh.
Sve to neka se samo zapise dok je pamcenje frisko.
Ovo je zivotopis pisan iskljucivo za mene ali svako ko zeli je dobrodošao da procita i ostavi komentar!
Hvala na posjeti!

ARHIVA
MOJA ZELJA
Nema ih. Naucila sam lekciju. Pazi sta zelis moglo bi se i ostvariti.

2015

mayabosanka@hotmail.com
mayabosanska@gmail.com
FEJSBUK MAHALA

Nijedan dio ovog bloga ne smije se umnozavati, fotokopirati, niti na bilo koji nacin reproducirati i slicno bez autorovog odobrenja.